&
?
#
#
44
.
.
˙
˙
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ œ
œ
œ
œ œ
œ
.
˙
œ
œ
œ
œ
œ
œ
45
œ
œ
œ
œ œ
œ
œ
œ œ
œ
.
˙
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
b
b
œ
œ œ
œ
œ
œ
n
b œ
œ b
œ b
œ b
œ
œ
œ
œ
F
cresc.
&
?
#
#
#
#
#
#
#
#
48
œ
œ
b œ
œ œ
œ b
œ
œ
n
b œ
œ b
œ b
œ b
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
Œ
˙
˙
˙
˙
.
.
˙
˙
f
˙
˙
˙
œ
œ
œ
œ
‰
j
œ
œ
œ
œ
œ
.
.
˙
˙
˙
˙
˙ œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
&
?
#
#
#
#
#
#
52
œ
œ
œ
œ
œ
.
.
˙
˙
.
.
.
˙
˙
˙
œ
œ
œ
œ
œ
œ
˙
˙
Œ Œ
œ
œ
.
.
˙
˙
F
rit.
œ
œ
œ
œ ˙
˙
˙ œ
œ
.
˙
Œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
˙
œ
.
˙
.
˙
.
.
.
˙
˙
˙
‰
j
œ
œ
œ
.
˙
P
&
?
#
#
#
#
#
#
57
˙
œ
.
.
˙
˙
Œ
˙
.
˙
*
œ œ œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
.
˙
p
Slower, more gracefully (q = ca. 112) 58
œ
.
œ
J
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
.
˙
œ œ œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
.
˙
&
?
#
#
#
#
#
#
61
œ
Œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
˙
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ œ
œ
œ
œ
˙
˙
œ
œ
œ
œ
œ
œ œ
˙
œ
œ
œ
œ
œ
˙
P
œ
œ
˙
˙
œ
œ
œ
œ
˙
œ
œ
˙
&
?
#
#
#
#
#
#
b
b
65
.
˙
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
.
˙
p
.
˙
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
.
˙
œ
œ b
œ
œ n
œ n
œ
œ
œ
˙ n
œ b
‰ j
œ n
œ n
œ
œ
n
.
˙ n
P
œ n
œ n
œ
œ
œ n
œ
œ n
œ
œ
b
œ
œ
n
œ
œ b
œ
œ n
œ n
œ n
-
.
˙ n
INVITATION TO A MIRACLE - SATB
6
* Tune: THE HOLLY AND THE IVY, traditional English melody
For
Preview
Only